">

Saturday 25 February 2012

URUS KEWANGAN ANDA DAN ELAK MUFLIS DENGAN EMAS...

Assalamualaikum dan Salam Ukhuwah buat semua sahabat sekalian.Alhamdulillah , hari ini lebih baik dari semalam.Apa yang ingin saya kongsi pada hari ini mengenai satu artikel yang di cetak pada akhbar Utusan Malaysia Online bertajuk ” 41 belia muflis setiap hari gagal urus kewangan” .


So cadangan saya bagi mereka yang kuat nafsu berbelanja , apa kata mula menyimpan emas berbanding menyimpan duit kertas . Mengapa :

DUIT KERTAS : Bulan ini anda simpan RM100 , kemungkinan bulan depan anda keluarkan RM50 . Bulan depan anda simpan RM150 , kemungkinan bulan seterusnya anda keluarkan RM150.So selama 3 bulan anda hanya simpan RM50.00 ( yang nilainya pada tahun depan tidak akan jadi RM50.00 ) .

EMAS : Bulan ini anda simpan 1 dinar ( nilai semasa RM765 ) , kemungkinan bulan depan anda tidak akan guna kerana perasaan “sayang ” dan susah untuk digunakan ( kemungkinan anda tidak akan menggunakannya ketika berbelanja di kedai handphone ) . Bulan seterusnya kemungkinan 1 dinar nilainya RM800 ( purata kenaikan harga emas lebih dari 20% setiap tahun ).
Hubungi saya Nordiana bt abdullah (ad2620) ditalian 0139663542 untuk mendapatkan info dan juga temujanji....Kepakaran saya adalah membimbing anda mencapai financial freedom dalam dimensi yang amat jelas melalui simpanan, pelaburan dan perniagaan emas fizikal... bimbingan sepenuhnya akan diberikan.... Bersama saya melahirkan lebih ramai lagi usahawan dan jutawan emas muslim. Semoga anda KAYA dan BERJAYA. Daftar segera. 

No comments:

Post a Comment