">

Wednesday 1 February 2012

PERKENALAN PERTAMA...

ASSALAMUALAIKUM....

Pertama sekali ingin saya cerita kan mengenai latar belakang saya.... saya nordiana abdullah merupakan dealer untuk sebuah syarikat 100% bumiputra yang dikenali sebagai goldcrestpavilion (GCP) . Syarikat  ini ditubuhkan pada 2009 lagi dan sekarang dah 3thn GCP dilahirkan,,,,,Namun dalm 3thn nie.. gcp telah pow dikenali dan dibangunkan dengan cepat sekali....Dan yang paling membuatkan saya memilih GCP KERNA
30% dari RM1k (kos jadi dealer) ini disalurkan kepada pem...binaan masjid,pusat tahfiz dan badan kebajikan yang lain.







Salah satu produk keluaran GCP ialah dinar 999.9. selain itu GCP turut mengeluarkan produk goldbar bermula dengan 1g,10g,20g,50,100g, pams suisess ,barang kemas 999.9 dan barang kemas 916...
Produk ini semua lebih murah dr segi harga.. lebih murah dari  kedai emas contoh nyer di HABIB JEWELS.

Sebelum saya bertemu dengan jutawangold.. saya hanya membeli emas hanya sekadar untuk perhiasan sahaja dan pastinya kedai emas la tempat tujuan saya untuk mermbeli emas.. Selepas saya membaca mengenai emas dan barulah saya tahu banyak kelebihan dan kebaikan emas untuk ekonomi kita.. mampu menjaga wang kita dan juga kalis inflasi selain emas cantik untuk dipakai.. Di GIC saya mengenali GCP dan terus jatuh hati dengan produk GCP lebih2 lagi produk baru nyer 1g goldbar... memang HOT item.. GOLDBAR 1g mampu milik bagi golongan yang berpendapatan sederhana...

Bagi yang berminat untuk menjadi TOKEY EMAS... GCP adalah tempatnyer... bnyak keistimewaan yang diberikan oleh GCP kepada pengedarnya.. selain modal yang kecil hanya RM11K dah mampu jadi TOKEY EMAS...APA TUNGGU LAGI.. JADILAH TOKEY EMAS SEKARANG dengan hanya klik link www.goldcrestpavilion.net/gcp dan klik pada pengedar..isikan introducer anda dan id

                                introducer : Nordiana bt Abdullah
                                id     : ad2620


DILAIN POST AKAN NANA CERITAKAN KEISTIMEWAAN MENJADI DEALER GCP...



love
NANA
0139663542

No comments:

Post a Comment