">

Monday 20 February 2012

TESTIMONI ...

TESTIMONI usahawan / jutawan emas GCP.
 
LANGKAH MENUJU KEJAYAAN.

Terima kasih kepada Goldcrest pavilion sdn bhd (GCP) yg banyak membantu dan memotivasikan saya utk merancang kewangan dengan simpanan & perniagaan emas.
 

Dengan sistem dan bantuan yg diberi oleh GCP, saya mengambil masa yang singkat untuk menjadi pengedar dan membuat jualan.

Sistem GCP menghantar pesanan terus ke rumah dgn percuma dan bantuan modal yg diberi amat membantu saya membuat jualan.

Sertai kami dan rebut peluang menjana keuntungan melalui perniagaan emas.

GCP telah terbukti melahirkan ribuan usahawan & jutawan emas.

SEGERA mulakan langkah anda mencipta kejayaan dgn mendaftar sbg pengedar GCP.
Hubungi saya


NORDIANA ABDULLAH (AD2620)
013-9663542
PAGE: http://www.facebook.com/#!/pages/Goldbardinarbarang-kemas-9999-barang-kemas-916/211132172319283 (sila like yer)
 
 TESTIMONI HANIRAWATI AHMAD
Nama saya Hanirawati Ahmad, saya seorang kontraktor. Sebelum ini saya tidak berminat langsung dengan emas, lebih-lebih lagi dipakai untuk hiasan di badan. Bagi saya memakai barang kemas yang banyak hanya bersifat untuk bergaya dan menunjuk-nunjuk. Hingga... pada suatu ketika saya terfikir bagaimana emas ini boleh digunakan sebagai satu punca untuk menyelesaikan segala masalah. Pendapatan yang saya terima daripada hasil perniagaan saya seringkali habis entah ke mana dan saya menghadapi masalah dalam menguruskan kewangan. Saya tidak cukup modal untuk memulakan projek baru. Saya terpaksa meminjam wang daripada bank dan terpaksa menanggung faedah yang tinggi, akhirnya untung yang kita dapat tidak seberapa.

Saya mula mencari maklumat tentang emas, tentang pajak gadai Ar-Rahnu dan membaca blog tentang emas di internet. Rupanya dah ramai yang kaya raya dalam pelaburan emas ini, malah dah ada jutawan emas. Saya terasa sangat kecil dan jauh ketinggalan, kalaulah saya mulakan 10 tahun dulu alangkah baiknya. Hinggalah saya dipertemukan dengan GCP oleh En. Mohd Faizal Hasan. Di sinilah segala-galanya bermula, pada mulanya saya membeli emas 999 GCP untuk simpanan sendiri kemudian saya mula bercerita tentang kebaikkan emas kepada sanak saudara dan mereka sudah mula terbuka minda untuk membeli. Saya galakkan anak-anak muda menyimpan emas dari sekarang untuk menjamin masa depan. Kebaikkan emas GCP ianya sangat berkualiti dan dijual dengan harga lebih murah berbanding harga di kedai-kedai emas. Harga juga berubah setiap hari mengikut pasaran emas dunia. Komisen atau keuntungan 8% juga diperolehi daripada hasil jualan emas ini. Menyimpan emas fizikal lebih baik daripada wang tunai kerana nilai emas lebih kukuh berbanding wang tunai. Emas juga salah satu asset yang mudah dicairkan. Malah harga emas meningkat saban tahun. Sekarang ini saya tidak perlu risau lagi tentang masalah modal apabila ingin memulakan projek baru, sekiranya saya kekurangan modal pada suatu hari nanti saya akan gadaikan emas saya itu ke bank Ar-Rahnu untuk mendapatkan wang tunai kemudian saya akan tebus kembali apabila bayaran ke atas projek tersebut telah diterima. Saya akan menambah simpanan emas saya dari masa ke semasa. Kepada kontraktor-kontraktor kecil seperti saya atau sesiapa sahaja mulalah menyimpan emas dari sekarang bagi meningkatkan ekonomi keluarga dan ekonomi umat islam sejagat. Sebagaimana sabda Rasulullah; "akan tiba suatu zaman, tiada yang lebih berharga kecuali emas dan perak". Mulakan langkah anda dari sekarang, jangan tunggu lagi. Kumpul emas sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit.
TESTIMONI  NOR FAZILAH ABD MOHD(CIKGU SIMPLE)
KEKAYAAN DAN KECEMERLANGAN SENTIASA BERSAMA GCP.

Saya mengenali GCP sejak perte...ngahan tahun 2010 walaupun ia telah
ditubuhkan pada tahun 2009.Asalnya saya hanya membeli barang kemas 999
kerana inginkan kelainan.Tetapi saya suka buat sesuatu untuk jangkamasa panjang, lalu terfikir lebih baik daftar sahaja sebagai dealer, walaupun tidak mengenali GCP lebih dekat lagi pada waktu itu. Saya sedar tentang emas sejak tahun 2008 dan sebab itu saya yakin. "tersalah" jadi dealer emas tak apa,jgn "tersalah " join skim yang dapat duit bulan2 atau MLM yg bukan2.

Selepas menjadi dealer GCP, barulah saya sedar kekuatan dan kelebihan syarikat ini.Ternyata ia memang lain dari syarikat yg sedia ada.Team syarikat juga sentiasa berusaha untuk memberikan perkhidmatan terbaik dan meningkatkan mutu servis dan produk.Dari semasa ke semasa, GCP terus gah di persada dan menjadi pilihan lebih ramai orang.Sokongan masyarakat kepada syarikat bumiputra muslim ini semakin lama semakin mengagumkan saya dan saya juga sentiasa memperkenalkan syarikat ini kepada orang ramai supaya akan datang emas GCP setanding dengan produk emas lain di pasaran.

Marilah menyertai kami dalam simpanan emas dan rebut peluang menjadi pengedar emas untuk mendapatkan harga terendah,dan menjana keuntungan melalui perniagaan emas."
 

INGIN TAHU LEBIH LANJUT TENTANG PELABURAN/SIMPANAN EMAS.. HUBUNGI SAYA MELALUI TELEFON UNTUK TEMUJANJI
NORDIANA BT ABDULLAH  ad2620
0139663542 /add di fb 
KUALA BERANG/MANIR/TELEMONG/TERENGGANU

No comments:

Post a Comment