">

Wednesday 31 October 2012

Kelebihan Daftar sebagai FREE Member GCP

Untuk makluman semua kini semua orang boleh daftar percuma di web syarikat emas,Goldcrest Pavilion (GCP) sebagai FREE Member (FM) dan membeli 24 jam 7 hari seminggu tanpa perlu melalui dealer.

Berminat menjadi Free Member under admin

Sila klik di sini : http://www.gcp.com.my/?id=ad2620
Borang pendaftaran yang disediakan adalah untuk free member dan bagi memudahkan urusan pelanggan yang mahu membuat tempahan terus melalui website. Kelebihannya, pelanggan tidak perlu menghubungi dealer untuk membuat tempahan, tempahan terus boleh dilakukan melalui website. Pelanggan boleh membuat tempahan 24 jam 7 hari seminggu melalui website tersebut. Pelanggan juga boleh memilih samada mahu menjadi free member atau pengedar berbayar. Pelanggan yang mendaftar percuma di website itu, automatik akan dilock under ad dealer itu, jika upgrade menjadi dealer berbayar pada masa akan datang. Selepas pelanggan mendaftar percuma, username dan password akan dihantar melalui email untuk login.
Pelanggan perlu membuat bayaran penuh dalam tempoh 24 jam selepas membuat tempahan, mengikut harga web customer dan pelanggan juga boleh tulis pada ruangan remark, jika ada sebarang pesanan. Kos penghantaran adalah percuma, samada penghantaran melalui dealer berkenaan atau terus kepada customer. Penghantaran dari GCP kepada pelanggan, risiko akan di tanggung sepenuhnya oleh pelanggan, manakala dari GCP kepada dealer pula, risiko akan di tangggung sepenuhnya oleh GCP. :)
Secara ringkasnya,kelebihan mendaftar sebagai FREE Member ialah:

1. Borang pendaftaran yang disediakan adalah untuk free member dan bagi memudahkan urusan pelanggan yang mahu membuat tempahan terus melalui website.

2. Pelanggan tidak perlu menghubungi dealer untuk membuat tempahan, tempahan terus boleh dilakukan melalui website. Pelanggan boleh membuat tempahan 24 jam 7 hari seminggu melalui website tersebut.

3. Pelanggan juga boleh memilih samada mahu menjadi free member atau pengedar berbayar.Selepas pelanggan mendaftar percuma, username dan password akan dihantar melalui email untuk login. Pelanggan perlu membuat bayaran penuh dalam tempoh 24 jam selepas membuat tempahan, mengikut harga web customer dan pelanggan juga boleh tulis pada ruangan remark, jika ada sebarang pesanan.

4.Free Member boleh upgrade sbg pengedar sah bila2 masa selepas caj pengedar RM1000 di bayar kpd GCP.

5. Kos penghantaran adalah percuma, samada penghantaran melalui dealer berkenaan atau terus kepada customer. (risiko kehilangan ditanggung sendiri)

6.Free member Boleh dapat maklumat terkini tentang promosi yang dibuat oleh pengedar melalui sms dan email.

7. Mereka juga boleh dapat bimbingan dan maklumat berguna ttg perniagaan dan simpanan emas daripada pengedar dari semasa ke semasa.

Soalan :
Sekiranya saya sudah mendaftar sebagai FREE Member kepada dealer A,apabila saya ingin upgrade menjadi dealer,bolehkah saya tukar introducer saya kepada dealer B?
Jawapannya :
Boleh,anda dikehendaki menghubungi pihak ofis GCP dan bercakap dengan staf untuk memaklumkan yang anda ingin menukar introducer.Mereka akan membantu anda.

ANDA BOLEH MENGHUBUNGI SAYA UNTUK MENDAPATKAN INFO YANG LEBIH LENGKAP... DITALIAN HOTLINE 013-9663542 @ ADD FB: NANA BW  @                 ADD DI GROUP : ANJUNG EMAS

No comments:

Post a Comment