">

Saturday 3 March 2012

Cara membuat belian / pesanan emas, dinar, bar, jongkong [ lock ] GCP

 AGEN RASMI GCP


Terkini di web ini. atau laman rasmi syarikat
 GCP KAMI JUAL www.goldcrestpavilion

1-Sila semak harga we sell dan

kemudian SMS nama penuh, no IC, alamat Email & Item yang mahu dibeli ke 013-9663542


2- Saya akan respon dan lock/akad item yang anda mahu berdasarkan harga semasa GCP (diskaun) dan saya akan email kan Purchase Order / Sales Order kepada anda.


3- Buat bayaran dan collect item anda.Pilihan ditangan anda antara melalui kurier atau by hand dari saya mengikut kesesuaian anda.

*Sebarang Masalah sila sms  ke 013-9663542 @ http://www.facebook.com/pages/Goldbardinarbarang-kemas-9999-barang-kemas-916 sila like yer

apa yang kami tawarkan di sini BUKANlLAH KEUNTUNGAN SEGERA untuk dikaut setiap bulan..bukan juga dividen berkepuk-kepuk setiap bulan..seperti yang banyak ditawarkan oleh syarikat2 lain di luar sana..

TAPI HARGA YANG LEBIH MURAH DARI HARGA KEDAI DAN SEMESTINYA TIADA KOS UPAH....

konsep kami sangat mudah..tapi perlukan usaha dan konsistensi..bak kata pengasas GCP..”kalau mau jadi KAYA SEGERA, bukan di sini tempatnya”..kami setuju dengan pandangan beliau..ANDA BUAT, ANDA DAPAT..kerana tiada jalan singkat untuk mencapai sesuatu..semuanya perlukan USAHA dan PENYERAHAN TOTAL kepada yg memberi rezki, iaitu ALLAH swt..



apakah konsep yang kami terapkan di sini?

1. BELI emas

2. SIMPAN emas

3. sekiranya ingin pendapatan LEBIH, JUAL emas

4. ajak orang lain untuk mengenali emas & manfaat simpanan emas

semudah itu saja..tapi dimanakah keuntungannya??

1. dengan membeli emas daripada kami (dealer sah GCP), anda akan mendapat HARGA yang JAUH LEBIH MURAH daripda yang dijual di tempat lain..

2.dengan HARGA MURAH ini, anda mempunyai pilihan lebih murah dan jimat untuk memulakan/menambah simpanan emas anda..berbanding jika anda beli emas di tempat2 lain..

3. dengan HARGA MURAH itu juga, anda boleh BERNIAGA EMAS..caranya mudah..anda boleh jadikan harga yang ditawarkan GCP sebagai harga modal anda, dan menjualnya pada harga lain yg lebih rendah daripada harga di kedai emas (sudah tentu ramai yg tertarik memandangkan beza harga GCP dan kedai emas sangatlah tinggi ^_^)

4. sekiranya anda tidak tahu cara berniaga (kami akan ajar cara marketing untuk perniagaan secara percuma kepada dealer di bawah rangkaian kami) dan hanya berminat untuk SIMPAN emas pun sudah cukup

MENGUNTUNGKAN..kenapa? kerana..

~ emas adalah logam yg sangat berharga
~ emas diiktiraf di seluruh dunia
~ siapapun tau bernilainya emas
~ emas TIADA TARIKH LUPUT
~ menyimpannya dalam jangka masa waktu yg lama sangat menguntungkan

5. untuk mendapatkan lebih keUNTUNGan dengan perkhidmatan yang GCP sediakan, anda juga boleh menyertai kami sebagai DEALER..bagaimanakah cara-cara dan apakah kelebihannya?
anda boleh klik ‘INFO GCP’ pada bahagian menu di atas untuk maklumat lanjut..=)

6. menjadi pelanggan di SINI bukan sahaja menjanjikan KEUNTUNGAN DUNIA..malah, KEUNTUNGAN AKHIRAT juga..kerana setiap pembelian akan diinfaqkan oleh pihak GCP ke badan2 kebajikan, rumah anak2 yatim, pusat2 tahfiz dan jalan2 kebajikan yg lain..

7. Selain daripada itu, pahala jariah juga akan terus mengalir daripada pembayaran yuran pendaftaran dealer di mana 30% akan disalurkan untuk menyiapkan Masjid Ansori di Kelantan..Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment